Wat een week! - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Jonne en Sanne - WaarBenJij.nu Wat een week! - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Jonne en Sanne - WaarBenJij.nu

Wat een week!

Blijf op de hoogte en volg Jonne en Sanne

22 Maart 2014 | Zweden, Linköping

We hebben geen wifi in het appartement dus we kunnen helaas niet veel laten horen.. We zitten nu in de subway te internetten.

Het appartement was een drama! We betalen erg veel en kregen weinig. We zijn deze week verhuist naar een ander appartement. Het appartement is iets beter maar nog erg slecht. We hebben niet veel te doen dus we spelen elke avond spelletjes en praten veel met elkaar ook wel weer iets leuks!

De eerste stage dag mochten Sanne en ik samen naar mijn stage. We hadden de verkeerde bus genomen en waren 2 uur onderweg haha. We hebben heel Linköping gezien. De stage bevalt ons allebei erg goed! Het verschil met hier en in Nederland is heeel erg groot.

Woensdag was Jonne jarig. Ik kreeg van Sanne een shirt met hierop ik ben jarig kus me! Ze heeft me wakker gemaakt met een toeter en een feesthoed erg leuk! De jongens hebben slingers voor me opgehangen en ik heb hele mooie schoenen van ze gekregen.

We koken elke avond in ons appartement en tafelen dan lekker lang, erg gezellig. We hebben al een aantal keer boodschappen gedaan, het is ongeveer 10 minuten lopen naar de supermarkt en daar hebben we niet altijd even veel rekening mee gehouden waardoor we met veel te zware tassen terug moesten lopen.

We hopen snel weer wat te kunnen plaatsen!
Dikke kus van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonne en Sanne

Buitenlandse stage Zweden

Actief sinds 14 Maart 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 2075

Voorgaande reizen:

16 Maart 2014 - 12 April 2014

Stage in Zweden

Landen bezocht: